Om os

KommuneKøkkenet Hvidovre laver vi mad med omsorg. Vi producerer og leverer mad (kølemad) til kommunens visiterede borgere og to kommunale plejecentre. Vi kan også levere til daginstitutioner og diverse kommunale arrangementer. Du er altid velkommen til at ringe og høre om mulighederne.

I køkkenet er vi 17 ansatte, hvoraf 12 har en ernæringsuddannelse og 1 er ernæringsassistentelev. Vi fremstiller hovedmåltidet til ca. 450 personer om dagen. Derudover producerer vi færdigretter og andre varer til plejecentrene til den øvrige forplejning i løbet af dagen.

Vores målsætning er at tilpasse menuerne med årstidens retter. Vi laver både moderne og traditionelle retter. Vi bruger friske økologiske varer og laver maden med omsorg. Menuerne har vi tilpasset, så de er egnet til ældre mennesker, og vi sørger for, at hovedmåltidet (hovedret og en biret som forret, dessert eller suppe) dækker 35 % af dagens energibehov.

Vi har i marts 2016 fået det økologiske bronzemærke, og vores mål med at opnå det økologiske sølvmærke senest i 2018, har vi allerede indfriet i september 2017.

Vi sætter vores service til dig som kunde meget højt. Så du er altid velkommen til at ringe til os i vores åbningstid, både med ris og ros.

Velbekomme!

Vi er certificeret med det økologiske sølvmærke.