Vi bruger cookies til statistik som en del af vores arbejde for at lave en god hjemmeside. Hvis du ikke siger "nej tak til cookies", antager vi, at du accepterer vores cookie politik.

Klik "her" for at se vores cookiepolitik.

 

Bestilling, afbestilling og levering

Hvis du ønsker mad leveret hjemme, skal du visiteres gennem kommunens visitation

Hvordan vælger jeg den mad, jeg ønsker?

Vi udsender en menuplan en gang om måneden. Den giver dig mulighed for at vælge imellem de forskellige hovedretter, ekstra retter som forret, dessert eller suppe, mellemmåltider og fristelser.

Du vælger ved at skrive det ønskede antal ved de retter, du ønsker, og et minus (÷) ud for dem, du ikke ønsker.

Når du har udfyldt menuplanen, sender du den retur med chaufføren, som kommer med din mad.

Du kan også sende menuplanen med posten til KommuneKøkkenet Hvidovre, Karise Alle 33, 2650 Hvidovre eller scanne den ind og sende den på mail til madservice@hvidovre.dk.

Hvis du ikke sender menuplanen retur, leverer vi det antal retter, som du på forhånd har aftalt med køkkenet.

Ca. en uge efter returdatoen sender vi en leveringsoversigt til dig. Her kan du se, hvad der bliver leveret den efterfølgende måned.

 

Hvornår modtager jeg maden?

Du modtager mad mandage og torsdage (også selv om det skulle være en helligdag).

Har du ikke mulighed for at være hjemme, når vi kommer med maden, kan du være med i vores nøgleordning.

Den mad, du modtager om mandagen, skal spises tirsdag, onsdag og torsdag. Alle retterne kan holde sig til torsdag - det giver dig frihed til selv at vælge, hvornår du ønsker at spise den enkelte ret.

Den mad, du modtager om torsdagen, skal spises fredag, lørdag, søndag og mandag. Alle retterne kan holde sig til mandag - det giver dig frihed til at vælge, hvornår du ønsker at spise den enkelte ret. 

 

Kan jeg afbestille min mad?

Du kan afbestille maden eller ændre din bestilling indtil dagen før levering på tlf. 3678 3897.